Recent Replies

Recent Topics

Reply To: Expeditie pescareasca in Norvegia cu 200 euro !

Home Forums Expeditii, Concursuri, Evenimente Expeditie pescareasca in Norvegia cu 200 euro ! Reply To: Expeditie pescareasca in Norvegia cu 200 euro !

#6946
CatalinCatalin
Keymaster

Voi incepe aici postarea informatiilor de baza urmand ca apoi sa le postam si pe grupul pescuitului la Marea Neagra.
Traseul cel mai scurt, rapid, sigur din punct de vedere al traficului, soselelor sau controalelor, GASIT DE MINE, este urmatorul:
Constanta-Bucuresti-Arad-Budapesta-Bratislava-Praga-Berlin-Rostock
Google Maps ne spune ca sunt 2138 km care pot fi parcursi in 22,37 ore. Incurajator as spune eu!
Tinand cont ca dorim ca expeditia sa fie compusa din perechi si ca va trebui sa imbinam armonios pescuitul cu turismul, consider ca acest traseu poate fi unul destul de interesant si cu destule locuri si obiective turistice demne de vizitat. In primul rand sunt orasele mari din traseu, pentru care nu ar fi un efort prea mare sa le vizitam nici ca timp dar nici financiar. Ar fi chiar niste pauze binevenite la statul pe scaun pe care l-am schimba cu mersul pe jos pentru cateva ore. Pe traseele comune de intors opririle acestea ar putea fi programate jumatate la dus si jumatate la intors. Opriri pentru pescuit se pot face in Ungaria, pe Dunare sau Delta Tisei dar cu siguranya nu sunt locuri atat de importante. E de verificat iarasi si obiectivele interesante din jurul traseului, eu stiu 50-100 km pentru care ar merita sa ne abatem.
Trebuie stabilita perioada ideala in care se poate pleca si profit sa fac primele recomandari. Macroul care trebuie sa fie obiectivul expeditiei pe parte pescareasca, intra in fiorduri in iunie-iulie si sta pana prin octombrie. Trebuie sa tinem cont de perioada de sesiune a facultatilor care este prin iunie, trebuie sa mai luam in calcul vremea care sa ne avantajeze deoarece vom merge prin munti si vom inopta pe acolo si, mai este un obiectiv pe care trebuie sa il luam serios in calcul, poate primul, si anume AURORA BOREALA. Din Alesund ar mai fi vreo 1000 kilometri spre nord pana intr-o zona unde am putea sa participam la acest spectacol extraordinar. Drumurile in Norvegia sunt mai rare de ce te apropii de Polul Nord datorita multiplelor fiorduri care sfarma uscatul. Desigur sunt peste tot poduri, tunele sau feriboturi deci trebuie avuta grija atat la taxe cat si la programul vaselor. Nu mai vorbesc de faptul ca acolo unde podurile sau tunelurile nu au avut rentabilitate exista elicoptere care te traverseaza…
Mai avem nevoie de o estimare a duratei de sedere si asta depinde tot de posibilitatile tuturor membrilor grupului si desigur de un buget maxim acceptat de fiecare membru.
Trebuie sa luam in calcul cateva variante de plecare, cu un microbuz de 8+1 locuri, cu doua sau cu unul de 20 locuri, lucru care va depinde si de componenta finala a grupului dar si de simularile pentru costuri pe care putem incepe sa le facem. Ca variabile ce depind de gabaritul autovehicolului la transport ar fi carburantul, taxele de autostrazi si taxa de feribot. Taxa pentru feribot va trebui sa o calculam simulat pentru variantele de transport si pentru perioada plecarii luand in calcul ca daca vom cumpara din timp tichetele putem beneficia de reduceri mari, posibil 200-400 euro. Pun aici linkurile companiilor care se ocupa cu traversarea Marii Baltice de la Rostock la Trelleborg. Mai trebuie avut in vedere ca la cursa de noapte tichetul ar putea contine obligatoriu si cabina de dormit care costa… Ziua este optional din cate stiu eu, deci e de studiat. Eu am folosit mai des TT Line deoarece era mai ieftin dar nu este o regula deci iarasi studiu pe caz concret. Ca si traversare mi se pare ca Stena pleaca putin mai devreme si merge putin mai repede dar e irelevant. Toata traversarea marii dureaza in jur de 6 ore si se merge cu o viteza de 30 km/h.

Stena Line
TT Line

Sunt deja destule lucruri la care sa va ganditi, sa puneti intrebari si sa incercam cu totii sa gasim solutii si sa studiem oportunitati. E foarte posibil ca mie sa imi mai scape cate ceva sau sa mai fi uitat, tocmai de aceea spun ca e important sa ne informam cu totii separat si apoi sa dezbatem impreuna.
Am ajuns deocamdata undeva la jumatatea drumului, ce ne asteapta dincolo de Trelleborg urmeaza sa adun si sa scriu cat de curand.
Ar fi bine sa ne activam si prietenii pe care ii avem in traseu, Germania, Suedia sau Norvegia si sa vedem daca ne putem baza pe ajutorul lor de orice fel.

Comments are closed.