Recent Replies

Recent Topics

Autostrazi, infrastrucura, …

Acasă Forumuri Social, politic si administrativ Autostrazi, infrastrucura, …

Acest subiect conține 5 răspunsuri are 3 voci și a fost actualizat ultima dată de bogdan bogdan acum 3 ani, 11 luni.

Vizualizare 6 articole - 1 la 6 (din 6 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #1609
    bogdan
    bogdan
    Keymaster

    Sint printre ultimii oameni de pe Terra care au suportat timp de 40-50 de minute ultimii 3-4 km pentru a intra in municipiul Sebes dinspre Deva. Am si o poza recenta cu traficul ( azi, 19.dec.2013 orele 13.15 ), care deja este istorie. Sau asa cred eu ca ar trebui sa fie.

    Din pacate nu l-am intalnit pe d-ul Ponta, ca aveam sa-i transmit un mesaj unic si comun din partea a mai multor cunoscuti. Mesajul incepea cu ” M ” si se termina cu ” uie !!!”.

    In fine, cred ca se putea da drumul la autostrada cu cateva ore mai debreme, dar au intarziat persoanele din conducerea tarii pe la alte chestiuni de importanta nationala. Inca nu m-am informat de ce s-a mai intarziat cateva ore cu darea in folosinta a autostrazii, dar se pare ca nu a fost nimeni care sa taia panglica. Pentru autostrazile care poate se vor mai face, o sa trimit eu foarfeca si panglici la guvern, sa nu mai fie nevoiti sa se mai deplaseze si sa se laude cu finalizarea unor investitii incepute si proiectate de altii, si binenteles pe banii nostril, ai fraierilor care-i votam.

    E foarte bine venita autostrada, dar cel mai mare beneficiu este ocolirea municipiului Sebes, chestiune despre care nu cred ca e nevoie sa intru in detalii. E deja spam.

    Ca si timp, din centrul Sebesului, pana in centrul Devei am facut cam 45-50 de minute, mers regulamentar. E foarte bine, mai ales daca ne gandim ca in perioada sarbatorilor si a concediilor puteai sa stai 2, 3, 4, … ore pana sa traversezi Sebesul.

    Sa vedem ce se vor face preafericitii nostril conducatori cu autostrada Pitesti – Sibiu, care este cea mai importanta la momentul actual, mai ales ca nu prea mai avem cai ferate. Sper sa renunte la autostrazile baronilor locali si sa bage investiii in Pitesti – Sibiu, dar politica e cea mai mare curva, asa ca …. .

    Attachments:
    #1611
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Nu ai auzit ca fac autostrada in Teleorman? Pai jegul ala de hot ordinar care se numeste Dragnea si care a furat la alegeri cat altii in 20 ani nu trebuie sa isi scoata investitiile in alegeri? Te rog sa nu imi mai aduci aminte de ei, moarte crancena, asta le doresc nenorocitilor care distrug tara asta.

    #1618

    Anonim

    Si eu la fel, mama lor de infecti ordinari

    #1631
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Sebes-Cunta, deja primul accident grav la 4 zile de la inaugurare! Aproape 40 de masini implicate in carambol in conditiile in care era o portiune de drum ingustat si reduceri treptate de viteza, 80-60-40 si pe o ceata deasa. Viteza, inconstienta, polei, nerespectarea distantei, lipsa de respect…

    #6181
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Încep lucrările la Bursa de pește de la Tulcea

    În urma licitației, lucrarea a fost adjudecată iar contractul, în valoare de 17.888.504,05 lei, a fost semnat de o asociere între SC Fil Construct SRL, SC Concept Structure SRL, SC Moa Boats SRL, SC Naval Total Management SRL). In luna decembrie a.c. urmează licitația pentru achiziționarea unui sistem informatic specific, în valoare de 3,7 milioane de lei. Piaţa de pește va concentra oferta de produse pescăreşti provenite din zona Deltei Dunării şi a Mării Negre, prin 14 puncte de colectare. Asociaţiile de pescari şi pescarii profesionişti din aria Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării vor avea obligaţia de a transporta acolo peştele capturat.
    Bursa-de-peste-02
    Proiectul în valoare de 17.888.504,05 de lei (finanţare asigurată din fonduri nerambursabile alocate prin Fondul European pentru Pescuit şi de la buget) vizează construirea corpului principal pe un teren de peste 1800 de metri pătrați pus la dispoziție de administrația publică tulceană, amenajarea unui ponton de acostare pentru navele care transportă peștele.Deasemenea, la Chilia Veche va fi construit şi un punct de colectare cu o suprafață de 370 de metri pătraţi care urmează să funcționeze ca o clădire – anexă a bursei şi care va avea la rândul ei un ponton de acostare a navelor utilizate pentru transportul peştelui. În cadrul aceluiaşi proiect vor fi achiziţionate trei nave frigorifice cu o capacitate de 10 tone şi patru autoutilitare frigorifice, cu o capacitate de 3,5 tone (pentru transportul peştelui). ). Peştele va fi adus de către pescar la punctul de colectare cel mai apropiat, cu mijloacele proprii de transport. În punctele de colectare, peştele va fi sortat, cântărit şi înregistrat, apoi condiţionat cu gheaţă şi încărcat în mijloacele de transport cu destinaţia Bursa de peşte (Tulcea). Vor fi stabilite traseele de colectare şi circulaţie a peştelui – de la punctele de colectare la sediul Bursei din Tulcea, pe rute economicoase, având în vedere locaţiile punctelor de colectare.

    “Acum activitatea de colectare a peștelui se derulează prin punctele de debarcare sau de colectare, făcând astfel imposibilă monitorizarea reală a cantităților pescuite, cât și stabilirea prețului real pe specie. Aceste investiții despre care discutăm astăzi vor aduce beneficii reale pentru pescarii din Delta Dunării și pentru familiile acestora. Este un proiect ambițios și nu pot decât să îi felicit pe cei care au adus proiectul iată, până la această importantă fază de execuție” a declarat preşedintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu.
    Bursa de peşte din Tulcea va fi dotată cu un sistem IT în valoare de 3,7 milioane de lei. Prin acest sistem va fi vândută producţia piscicolă din Delta Dunării. Pentru această achiziţie, Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură (ANPA) va organiza în luna decembrie o licitaţie. Contractul are o valoare de 3,73 milioane de lei, inclusiv tva. Finanţarea contractului va fi asigurată prin Programul Operaţional pentru Pescuit, parte a Fondului European pentru Pescuit iar sistemul informatic va asigura activităţile de achiziţie de peşte de la cherhanale, gestiunea logistică a mijloacelor de transport al peștelui, acțiunile specifice licitației în piața de pește, livrarea, gestiunea furnizorilor şi a clienţilor, gestiunea stocurilor, gestiunea plăţilor și a încasărilor.

    Reamintim faptul că bugetul investiției era estimat în urmă cu cca. trei ani de fostul președinte al Consiliului Județean Tulcea, Victor Tarhon, la circa 18 milioane de euro, iar Stephanos Samaras şeful Unităţii Asistenţă Structurală din cadrul Direcţiei Generale pentru Pescuit a Comisiei Europene, a criticat public proiectul de la Tulcea: „Să fim atenţi la mărimea proiectului, astfel dacă valoarea proiectului este de 14-18 milioane euro, aceasta este supradimensionată. În alte ţări media pentru o casă de licitaţie este între 3-5 milioane de euro“ a spus reprezentantul Comisiei Europene. Acesta a dat ca exemplu edificator Malta, unde cu 3,1 milioane de euro a fost construită o bursă pentru 400 de bărci, din care 100 sunt pescadoare.

    La acest moment, în România există circa 1.500 de pescari autorizați în Delta Dunării, 1.000 la Marea Neagră și aproximativ 800 pe Dunăre.

    #6182
    bogdan
    bogdan
    Keymaster

    Poate le vine mintea sa-i monitorizeze si pe pescari ca pe cei cu lemnele. Sistemul este neglijabil de ieftin in comparatie cu fraudele care se pot face fara el. O aplicatie banala dpdv al informaticienilor ( o poate face usor un it-st incepator ), un smartfone si un GPS. La cat se fura in prezent, valoarea echipamentului se amortizeaza fara sa se simta nici un efort financiar.

    Tind sa cred ca si pescarii sportivi sau de agrement adevarati ar fi de acord cu monitorizarea lor proprie deoarece pe ei nu i-ar deranja sa respecte limitele dimensionale si cantitative impuse de lege. Cu siguranta ar ajuta la refacerea fondului piscicol, si numarul si calitatea capturilor se va simti in drilurile din viitorul apropiat. Asta se poate realiza doar cu ajutorul organelor de control, dar din lipsa de fonduri ( a se intelege lipsa de interes, lene si primire de bunuri necuvenite ) va fi practic de nerealizat pana cand nu se va schimba constiinta persoanelor care sint in functii de control.

    Dar binenteles vor fi multe personalitati deranjate de faptul ca nu se va mai putea fura atat de mult si usor, asa ca nu se va pune in aplicare un astfel de sistem pana nu ne va obliga UE.

Vizualizare 6 articole - 1 la 6 (din 6 în total)

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Comments are closed.