Recent Replies

Recent Topics

Avioane, piloti si aeroporturi

Acasă Forumuri Pasiunea mea, munca mea Avioane, piloti si aeroporturi

Acest subiect conține 8 răspunsuri are 4 voci și a fost actualizat ultima dată de  Iulian acum 2 ani, 8 luni.

Vizualizare 9 articole - 1 la 9 (din 9 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #841
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Avem un muscar printre noi care a zburat mai mult decat 2 milioane de muste la un loc doar ca experienta lui e prea greu de pus pe hartie sau forum.

    #844
    bogdan
    bogdan
    Keymaster

    Hai sa-l vedem care-o fi ala!. Si eu am fost destul de aproape sa-mi iau brevet de planorist, la 16 ani. Mi-a placut foarte mult, dar nu am mai putut continua cursurile din motive de timp limitat.

    Se poate discuta mult pe tema asta cu zburatul, si cred ca ar fi bine sa o punem intr-o alta pagina a site-ului pe care sa o lasam in grija celor pasionati si de alte sporturi decat pescuitul. Avem muuuuuulte de facut la site dpdv al pescuitului, nu mai avem timp de pasiuni adiacente.

    #845

    Anonim

    De cine vorbeati voi?? De baiatul asta din poze??

    #850

    Anonim

    Sau de el?

    #855
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Parul era al tau? 😆

    #856

    Anonim

    Inainte aveam parul mare.

    #857
    Catalin
    Catalin
    Keymaster

    Ok, si de ce a parasit capul ???
    😆 😆 😆 😆 😆

    #858

    Anonim

    Aeroportul international pe care doar 8 piloti din lume sunt acreditati sa aterizeze unde “te rogi sa ajungi cu bine” Pentru persoanele care c?l?toresc în Regatul Buthan, un pic de fric? nu strica. Singurul aeroport interna?ional al ??rii este situat în Paro, ?i ca mai toate regiunile ??rii este înconjurat de mun?ii Himalaya.

    Vârfurile m?soar? 6.000 de metri iar pista de aterizare este extrem de scurt? , încât doar 8 pilo?i sunt acredita?i s? efectueze ateriz?ri ?i decol?ri pe acest aeroport, conform unor informa?ii anterioare publicate de Daily Mail, citate de Business Insider.

    Aeroportul din Paro este situat la o altitudine de aproape 2.000 de metri deasupra nivelului m?rii. Pân? în anul 2011, o singur? companie putea efectua zboruri în regiune.

    Cele mai mari dificult??i pe care le întâmpin? pilo?ii sunt curen?ii de aer puternici care se creeaz? între v?i, generând turbulen?e majore pentru avioanele care traverseaz? regiunea. Pasagerii care au aterizat pe aeroportul din Paro au descris experien?a ca fiind “îngrozitoare”.

    #11427

    Iulian
    Participant

    Au trecut atatia ani de la Revolutie dar nu stiu ce vrea sa faca Romania asta a noastra, parca pe zi ce trece in loc sa evolueze se duce din ce in ce mai in jos fara a da vre-un semn ca isi revine.  Cum am dat drumul la stiri imediat am mai auzit o tampenie romaneasca, de parca nu sau intamplat destule in ultimul timp. Un avion al companiei Blue Air la aterizare a depasit pragul pistei cu vre-o 10 metri la Cluj.  Ok, sa zicem ca se mai intampla si la case mai mari, au avut si noroc, nu a fost nimeni ranit si nici aeronava daune. Cum era si de asteptat au inceput comunicatele din parte Blue Air, Romatsa si conducerea aeroportului din Cluj.   Romatsa a declarat ca  ea nu are nici un fel de atributii privind curatarea pistei si nici sa verifice starea acesteia iar directorul aeroportului Cluj ca pilotii cunosteau starea pistei si conditiile de aterizare erau corespunzatoare si ca avionul nu mai avea combustibil si trebuia sa terizeze de urgenta. Acum pentru cine nu stie cu ce se mananca aviatia poate i se  pare ceva normal declaratia celor doi, dar haideti sa va lamuresc un pic.  Conform normelor internationale de aviatie nici un avion nu are voie sa decoleze fara o rezerva de combustibil de minim o ora si un sfert ( se calculeaza combustibilul care se consuma de la Bucuresti pana la Cluj si se mai ia inca pentru o ora si un sfert). A doua problema este la Romatsa, cum mama naibi sa spui ca nu ai nici o atributie de verificare cand tu raspunzi exact de acele lucruri. Tu dai aprobare de aterizare pe acea pista si nu sti cum arata???? Pai daca vine ma unul si o muta 20 de metrii mai la stanga???.   Declaratii tipice din era comunismului.  Singura vinovata este zapada, ce mama naibi  sa apucat sa ninga in Ianuarie. Aaa, uitasem de pasageri ca si ei sunt vinovati ca au fotografiat si filmat pista si aratau ditamai stratul de zapada. Oare asa o arata un strat de 3 milimetri de zapada? Bancul ala cu teroristul in care ii spune sefului sau ca romanii nu au nevoie de teroristi ca isi fac treba singuri are un sanbure de adevar.

Vizualizare 9 articole - 1 la 9 (din 9 în total)

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Comments are closed.